• WANTED: Happy members who like to discuss audio and other topics related to our interest. Desire to learn and share knowledge of science required as is 20 years of participation in forums (not all true). There are daily reviews of audio hardware and expert members to help answer your questions. Click here to have your audio equipment measured for free!

Geshelli JNOG Review (Balanced DAC)

Rate this DAC:

  • 1. Poor (headless panther)

    Votes: 39 19.1%
  • 2. Not terrible (postman panther)

    Votes: 96 47.1%
  • 3. Fine (happy panther)

    Votes: 65 31.9%
  • 4. Great (golfing panther)

    Votes: 4 2.0%

  • Total voters
    204

MacCali

Senior Member
Joined
Dec 21, 2020
Messages
305
Likes
127
I have no problem with you not liking something, You description is what didn't make much sense to me. If something didn't work with your setup, we offer a return. I looked back through my emails trying to find one that basically said "too bad, so sad, you're out of luck" I couldn't find anything like that so I would like to see your situation.

I would also like to know where you heard Geno didn't choose our designs/DAC chips. Again, that is misinformation and I wrote in to correct it.

If you do not feel the need to write in, that's ok with me. I was just trying to clarify the situation you had as it isn't our norm.
I never said I don’t like the product. If you look way back on this thread I give positive notes on the product.

But not on the customer service. Not sure if it was by email and I think it may have been over the phone.

I asked you isn’t this covered under warranty? And you said no it’s not the product itself. It’s your computer, there’s nothing we can do.

So I said that’s not right cause I paid for the usb. If I want to use what I paid for I have to install that driver. Once that driver is installed my pc isn’t outputting audio via usb. So I can’t use anything else

So anything else I had would not work. I said I feel like you should give me my money back for that.

You said no, and I didn’t ask for a full refund.

I said then you shouldn’t be selling products with additional features you are unsure function, especially on a windows 10 pc.

That’s that.

I get your perspective you do have a point the product ain’t defective but it’s your product and there’s an issue, so I felt like I was left hanging and I bought something extra for no reason. ***That’s why I asked for my money back for the usb***

got nothing against the product when it actually works. Actually definitely enjoyed it but not customer service experience
 

Geshelli

Member
Manufacturer
Joined
Jun 8, 2018
Messages
36
Likes
298
I never said I don’t like the product. If you look way back on this thread I give positive notes on the product.

But not on the customer service. Not sure if it was by email and I think it may have been over the phone.

I asked you isn’t this covered under warranty? And you said no it’s not the product itself. It’s your computer, there’s nothing we can do.

So I said that’s not right cause I paid for the usb. If I want to use what I paid for I have to install that driver. Once that driver is installed my pc isn’t outputting audio via usb. So I can’t use anything else

So anything else I had would not work. I said I feel like you should give me my money back for that.

You said no, and I didn’t ask for a full refund.

I said then you shouldn’t be selling products with additional features you are unsure function, especially on a windows 10 pc.

That’s that.

I get your perspective you do have a point the product ain’t defective but it’s your product and there’s an issue, so I felt like I was left hanging and I bought something extra for no reason. ***That’s why I asked for my money back for the usb***

got nothing against the product when it actually works. Actually definitely enjoyed it but not customer service experience
Please email in. I have to see the history and the timing. The fact that there is no email to refer to is strange for us. In the end, it's ashame that you walked away with a negative experience. I would really like to figure out what went wrong.
 

MacCali

Senior Member
Joined
Dec 21, 2020
Messages
305
Likes
127
I have no problem with you not liking something, You description is what didn't make much sense to me. If something didn't work with your setup, we offer a return. I looked back through my emails trying to find one that basically said "too bad, so sad, you're out of luck" I couldn't find anything like that so I would like to see your situation.

I would also like to know where you heard Geno didn't choose our designs/DAC chips. Again, that is misinformation and I wrote in to correct it.

If you do not feel the need to write in, that's ok with me. I was just trying to clarify the situation you had as it isn't our norm.
And I mentioned above I know there’s a lot for you to read.

If I got the response that simply oh we’re really sorry about that, we were unaware of the situation. Maybe try another computer and see if it works. All that flowery bs showing hey we are sorry I wouldn’t be here now.

I understand you were confused with the situation as it seems odd.

But what your response is it’s not us, it’s your computer.

You could of taken it a step further, NOT EVEN EXPECTING THIS, and have been like okay we’ll give you back the 50 back. All of this combined would have been outstanding service

Would of been very happy with acknowledgment something was an issue and sorry for the inconvenience. Even if it’s an isolated incident
 

Swtoby

Active Member
Joined
Jun 13, 2018
Messages
151
Likes
215
And I mentioned above I know there’s a lot for you to read.

If I got the response that simply oh we’re really sorry about that, we were unaware of the situation. Maybe try another computer and see if it works. All that flowery bs showing hey we are sorry I wouldn’t be here now.

I understand you were confused with the situation as it seems odd.

But what your response is it’s not us, it’s your computer.

You could of taken it a step further, NOT EVEN EXPECTING THIS, and have been like okay we’ll give you back the 50 back. All of this combined would have been outstanding service

Would of been very happy with acknowledgment something was an issue and sorry for the inconvenience. Even if it’s an isolated incident
In post #100 in this thread you mentioned the USB issue and in post 131 you said you talked to them at the show. Did you mention it to them then? It read like you had a friendly exchange and in neither post did you seem agitated. That's not how you come across now, despite you saying you're not mad. The shift in tone has me scratching my head especially as you had an opportunity to follow up directly.
 

MacCali

Senior Member
Joined
Dec 21, 2020
Messages
305
Likes
127
In post #100 in this thread you mentioned the USB issue and in post 131 you said you talked to them at the show. Did you mention it to them then? It read like you had a friendly exchange and in neither post did you seem agitated. That's not how you come across now, despite you saying you're not mad. The shift in tone has me scratching my head especially as you had an opportunity to follow up directly.
What you want me to say after what’s done is done. Want me to start a scene at the show lol.

What happened can’t be changed. Or was me bringing it up going to have the problem solved, imo it would of just been pointless.

I’m not agitated, you want me to dwell over 50 dollars. It just comes down to the principle. And even then I clearly state now I didn’t want money just a better experience and acknowledgment.

A we’re sorry for the inconvenience wouldn’t hurt either.

But the product itself I’m not saying anything about. It’s my first dac, it’s not bad. But all in all wish I never got the usb in the first place. Just go figure, as with any other device, more inputs are better and you’ll never know if you will ever need it or turn to it. Sounded to me like it was well thought out and a quality usb was implemented.

I had two dacs I was using prior to this purchase which were given to me from the guy who got me into audio in the first place. On a borrowed status

I’m just bringing it back up as this is another issue about the company. But that’s the only bad thing I see rather than what was said.. not here to basically pick them apart on an interview. Even though this product, which is not the one I own, wasn’t so amazing vs old gishelli I got no clue to comment on it. I don’t own it. The one I own which is probably equal isn’t horrible and probably measures plus or minus.

Also any other statements I made are what I heard. I’m not here to make crap up, but I maybe adding fuel to the fire. Clearly I see what my experience was should really give notion about the company rather than the guy isn’t vocal during an interview. Maybe that’s why it comes off that I’m upset and trying to drive this home
 
Top Bottom